Friday, April 24, 2009

Noche Cámara Nórdica

Karen ja Natalia suupisteid meisterdamas
Eile toimus meil kaubanduskoja aastakoosolek (asamblea) Rootsi saadiku residentsis. Kutsutud olid kõik kaubanduskoja liikmed ning tutvustati meie tegemisi aastal 2008 ning arutati ka muid teemasid. Kohal oli ka Absolut Vodka baar ning pakuti kõikvõimalikke rootsipäraseid suupisteid- graavilõhe, skagenröra, Kalles kaviar, lihapallid ja muu taoline. Kuigi minu ülesanne oli eelkõige saabujaid vastu võtta ja registreerida, tundsin end tõeliselt asjaliku ja vajalikuna hoopis köögis. Söök on nagu mingi universaalne keel, mis ühendab inimesi. Ilmselt ma võiksin teha väga pika postituse asjade teemal, millega Bogotá mind on üllatanud, kuid hetkel peatun vaid eilsel. Kolumbia pealinnas rootsi saadiku köögis graavilõhest rosette meisterdamas, sinepikastet segamas ja suupisteid tillioksakestega kaunistamas poleks ma end küll kunagi näha osanud :-)

Kareni väitel oli eile kõige lõbusam asamblea, mis kaubanduskojal kunagi on olnud- ja ilmselt ei olnud Absoluti kokteilidel selles sugugi väike roll. Vanad kaubanduskoja tegelased ning ka rootsi saadik jäid ikka üsna täis lõpuks ning nalja sai mõningate purjus tüüpide arvelt rohkem kui ette kujutada oleks võinud. Meelelahutus sisaldas muuhulgas ka kokteili vaibale loksutavat Angelat ja Egilisse armunud olevat keskealist Angela sõbrannat ning hulgaliselt igasuguseid väga lolle anekdoote. Kuulusin ka nende vapra viie viimase hulka, kes veel traditsioonilisele asambleajärgsele õllele läksid.

Minu töökaaslased on täna pohmas aga mina mitte. Haaaa!

Mina, graavilõhe, sinepikaste ja till

Parim köögipersonal

Kogu õhtu rõõmuallikas

1 comment:

  1. Ja kaubanduskoja töötempo näikse olevat ysna sarnane Universidad Nacionali omale - saab tööajast blogi kirjutada ja puha ;)

    ReplyDelete