Thursday, April 30, 2009

Absolut Akademi

Õnnelikud lõpetajad-praktikandid: Magnus, Linn ja mina

Eile toimus selle aasta esimene Absolut vodka koolitus- kokku tulid noored ja lõbusad inimesed meie kaubanduskojast, saatkondadest, ACNUR-ist ja Fundación Los Pisingosest. Üritus toimus hotellis Grand House ning loomulikult mitmete kokteilide osalusel. Esialgu tutvustati meile Rootsit ja viinategemist ning hiljem saime ka ise kokteilide valmistamist näha/järgi proovida. Lõpuks saime veel suupisteid ning ka uhked diplomid...hihii.
Erik ja Alex kokteile segamas

Minu lõbusad lauanaabrid
Koolitus oli äärmiselt lõbus- noh, see sõltus enamasti küll seltskonnast peamiselt. Minu lauanaabriteks sattusid Linn ja Kareni parim sõber Javi. Viimane on Absoluti koolitustel juba nii palju käinud, et tal puudub oma seina diplomitega tapetseerimisest veel väidetavalt 3 diplomit. Igaljuhul Javi (kolumblase!!) fenomenaalne huumorimeel põhjustas selle, et ma olin enamvähem terve aja naerust kõveras. Ta teadis näiteks täpselt ette, millal hakatakse näiteks pudeli päritolust või viljaterade kvaliteedist rääkima. Ka Linn pole mitte vähem lõbus, eriti kui vodka mängu tuleb ;)
Homme aga sõidame Arvo, Linni ja Emeliga San Gili. Mõnusat volbrit ja esimest maid kõigile!

No comments:

Post a Comment